RukousRukousRukous

 

Näin lähetät rukouksen:

  1. Kirjoita rukouksesi. Muista kuitenkin, että olet vastuussa siitä, mitä kirjoitat. Älä mainitse ketään koko nimeltä tai jaa yksityistietoja kenestäkään.
  2. Valitse oma seurakuntasi. Voit valita myös jonkun toisen seurakunnan, jonne haluat lähettää rukouspyynnön. Valitse kuitenkin vain yksi seurakunta. Voit myös jättää seurakunnan valitsematta jos haluat rukouksesi julkaistavan vain näillä sivuilla tai et halua osoittaa rukouspyyntöä mihinkään tiettyyn seurakuntaan.
  3. Lähetä rukous. Julkaisemme rukouksen nimettömänä tällä seinällä, jos annat luvan. Rukoukset julkaistaan viikon sisällä lähettämisestä.
  4. Alta voit lukea julkaistuja rukouksia ja liittyä rukoukseen klikkaamalla sydäntä.

* * *


Rukouksia: 5953 kpl

18.5.2017

Kiitos Jeesus, että olet auttanut puolison sairauden aikana ja autat edelleen. Siunaa rakas Jeesus koko perhettämme ja anna rauhasi.

18.5.2017

Rakas Jumalani anna minulle voimaa ja rohkeutta siirtyä nykyisestä työstäni henkisempään työhön, joka on sieluntehtäväni. Anna ympäristön tukea tätä muutosta siten, että käytännön asiat ratkeavat helposti. Sydämeni tietää jo tehtävänsä, ulkoinen muutos ja irtipäästäminen on tämän hetken haaste.
Kiitos, että olet auttanut minua löytämään oikean tien. Olen varma, että tuet minua myös askelissani tällä tiellä.

Rakas Jumala, auta minua myös löytämään kumppani vierelleni kulkemaan yhteistä matkaa, jos näin on tarkoitettu. Uskon, että jos hän rakastuisi minuun näin syvässä elämäni varjokohdassa, voisin luottaa, että hän pysyisi rinnallani, eikä pelästyisi, jos minulle joskus myöhemminkin tulisi vaikeita hetkiä. Anna meille taitoja kehittää suhteesta rakkaudellinen, turvallinen ja vapaasti hengittävä sekä meidät ihmisinä kaikilla olemustasoilla yhdistävä.

Siunaa koko maailmaa ja avaa ihmisten sydämet rakastamaan heitä itseään sekä kaikkia muita olentoja, luontoa ja kaikkea luotua.

Aamen.

18.5.2017

Ihana päästä taas rukoilemaan tähän ja pyytää teitä kaikkia rukoilemaan minun ja elämääni liittyvien asioiden puolesta.

Olen niin väsynyt ja ahdistunut taloudellisen ja henkisen ahdinkoni vuoksi. Olen masentunut pahasti, ja en oikein enää osaa sanoa olinko ensin masentunut josta seurasi elämäni vaikein aika viimeiset viisi vuotta, vai tuliko ensin elämääni vaikeudet ja siitä masennuin- vain Jumala tietää vastauksen tähän.

Oli miten oli, olen nyt elämäni heikoimmilla jäillä. En tiedä mitä tehdä. Mitä valita. Aina tulee epäilys että olen itsekkyydestäni johtuen valinnut väärin, missä tahansa asiassa.

Siksi pyydän teitä kaikkia- voisitteko rukoilla puolestani. Että saisin elämän, iloisen, pystyvän, toimeliaan, terveen, masennuksettoman elämän. Työmenestyksen ja arvostuksen ammatissani. Perheen. Lapsia. Turvan, ystäviä ja terveyden. Rakkautta ja Armoa. Pyydän tätä myös teille kaikkille jotka luette tämän rukouksen.

Jeesus Kristus, olen Sinun, nyt aina ja ikuisesti- Kiitos Herrani Vapahtajani.

Kiitos myös teille rukouksistanne.

Aamen

18.5.2017

Pyydän apua. Olen saatanan pilkan ja vainon kohteena. Pyydän teitä- auttamaan minua esirukouksessa- että Jeesus Kristus tulisi elämääni ja syrjäyttää pahuuden voimat elämästäni ja ympäriltäni. Pyydän- apua. Auttakaa. Armoa ja pelastusta Jeesuksen Kristuksen nimessä. Sitä pyydän ja rukoilen itselleni ja leheisilleni, sekä sisarille ja veljille Pyhässä Jeesukseen uskomisessa. Kiitos että autatte, kiitos että kuulette. Aamen.

18.5.2017

Toivon että mieheni jaksaisi raskaassa työssään. Toivon että toimeentulomme parantuisi. Emmekä enää joutuisi velka loukkuun, kun olemme juuri päässeet niistä eroon. Toivon meidän neljälle lapsellemme terveyttä. Ja omassa taloudessa ja asuvan poikamme pääsi veloistansa . Toivon että saisimme hyötykasvit pihallamme tuottamaan hedelmää. Toivon ettei tarvitsi lapsemne elää köyhyydessä, ja aina että lapsillemme olisi ruokaa. Rahat niin tiukalla ettei raha riitä aina edes ruokaan. Kiitos!

18.5.2017

Rukoilen vanhempieni puolesta, äidillä vain vähän enää aikaa. Rukoilen itselleni voimia jaksaa, mies jätti ja muutti pois. Lapsenikin ovat rikki. Taloudelliset huolet ovat valtavat.

17.5.2017

Jumala, vahvista yhä uskoani, että rauha on mahdollista. Kiitos.

17.5.2017

Jeesus, olen ylipainoinen, minulta puuttuu itsehillintä. Pyydän anna minulle voimia pudottaa painoa. Nainen

17.5.2017

eräs kyseenalainen vaarallinen rikosliiga jäisi vihdoinkin kiinni..rysän päältä mieluummin ja rauhanomaisesti niin kuin onn mahdollista----pahinkin meistä on ollut jonkun vanhempien tai ihmisen lapsi..todistaisin samalla oman puhtauteni aineista ja rikollisista aikeista aika raudanlujasti..

kiitos, JEESUS, että olet rakas herrani..ikuisuuteen asti ikuinen..enkelinä taivaassa kerran me kaikki uskovat..heikot ja vahvemmat..pienet ja suuret pienet älypäät tyhmät..kerranko vielä yksinäisyydestä pääsen vihille..jonkun rakkaan kanssa..uudelle tielle..kun ei enää ole isää, äitiäkään..niistä joista synnyin..kiitos heistä--ja suvustani, pelasta sekin..siunaa kotomaatamme isänmaata, äidinkieltä, luontoa..koko maailmaa..voi hepat sentään..ja siunaa pressoja, hallitusta, eduskuntaa, esivaltaa, armeijaa, vammaisia, häiriintyneitä, leivättömiä syrjätyneitä--syrjäytettyjä--alistettuja, alistuneita, uhrautettuja..koulutettuja ja kouluttamattomia..luovia ja epäluovia..meistä kaikista viisaudeksi JUMALAN palvelijoiksi ihmisten kanssa kulkemaan elämään..raakuuksia välttelemään, siunauksia pyhiä levittämään kaikessa täydessä rakkaudessa..kiitos voimastasi, suojastasi..raittiudesta toveriseurassa..tunneälyistä suurista pienistä..hellyydellä..jos posahtaa kunnolla anna meidän jaksaa kärsiä kestää..toisiammekin totuudessa, uskossa, toivossa, rakkaudessa--elämää eteenpäin...voimasta sun...parempaa valoa, kirkkautta kohti..ilman vääriä tuomoita, tuomiovaltaa maallistakaan..JEESUS omasi pieni..

17.5.2017

Rukousta pyydän pimeyden vallat ja voimat painostaa ja tuo ongelmia ihnissuhteisiin , valheella , väärien todistusten kautta lietsotaan vihaa ja riitaa

AlkuunAlkuunAlkuun